Selasa, 18 November 2008

ya salam... ya salam.... majalah mangga...




salam... bertemu lagi kwan2... ni haaa... sedikit gambaran tentang fotoshoot mangga... tgok la ye...huhu... dalam mangga, tajuk besar ain ialah 'ain jeni pernah frust bercinta??' bukan la kerana sebab publisiti murahan...tapi sebab ain ni pun manusia biasa jugak jadi tak salah kalu ain berkongsi cerita kan? huhu...tak tipu la.. mmg ain pernah frust bercinta pun, ala... lagipun sebab cinta monyet je...tu pun mse menuntut di pengajian dulu, sbb ade masalah dalaman yang tak dpt di elakkan jd terpaksa la kmi break biar masalah tu selesai dgn cepat, yelah... sakit la jugak kalu tetiba terfikir dgn bnda semua ni..biasa la semua pernah bercinta, huhu... so sekarang ni ain nak tumpu pada karier dan pelajaran je la... hu... nak masuk kolej balik ni... kene banyak wat preparation nanti tak kuat tumbang la ain nanti.. anyway study tetap study, ain taknak fikir perihal2 dulu tu... huhu...biar la.. tahu ada hikmah di sebaliknya nanti kot insyaAllah...hm... ok... nk tdo la... ngntuk... take care semua... wslm