Isnin, 17 November 2008



hu... masuk mangga da.... sempena hari raya haji ni sofieya dijemput untuk ditemuramah oleh wartawan dari majalah mangga... banyak jugak la cerita yang telah lama tersembunyi dlm diri ain kat situ terbongkar, kisah cinta, kisah keluarga, dan yang paling kelakar wartawan siap tanya ciri2 lelaki impian ain lagi.... kahkahkah... maklum laa... kalu dulu beli je majalah mangga tgok artis2 hangat, tp sekarang sofieya masuk mangga, mmg segan, yelah bawak identiti nasyid, jd wartawan pun hormat je bile temuramah kami, bergambar macam biasa la, tepi kolam, nasib baik tak masuk kolam macam artis2 lain, hehe, walau macam mana pun identiti tetap identiti, ain takut jugak kalu lama2 org dah kenal takleh nak wat nakal2... hehehe... nanti orang perasan tak pasal2 kene gossip, hm... walau cmna pun sekadar suka2... sepatutnya muslim voice yang masuk mangga, tapi oleh sebab masalah yang tidak boleh di elak kan, jauh agaknya, sofieya la kene ganti tempat nye... sblm ni sofieya ade masuk dara.com jugak, saja untuk perkenalkan sofieya sbg artis nasyid wanita, tapi... mesti ramai rasa tak puas hati kan? sebab sofieya tak dapat nyatakan khilaf2 tentang suara aurat wanita itu.... tapi kwn2, ade sebab2 nya knp sofieya tampil sbg artis nasyid ni... hm... nanti ain bagi jwpnnya pd kwn2 eh?... da malam ni... ain baru balik dr kajang, wat recording kat studio devotees, lagu2 yg kami record tu untuk masuk radio nnt, insyaAllah... huu.. penat sangat niii... nanti bile dah cukup tenaga ain hantar lg ye? bubai...